اسپند یا همان گل اسپند، گیاهی معطر و دارای طعم شیرین و تلخ است که برای مصارف غذایی و دارویی استفاده می شود. برگ‌های آن نازک و باریک هستند و شاخه‌های آن کوتاه و ضعیف هستند. اسپند در طب سنتی برای درمان بیماری های مختلفی مانند سرماخوردگی، سرفه، آسم، دردهای معده و روده، تب و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع قیمت اسپند در گنبد کاووس | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


اسپند یا همان گل اسپند، گیاهی معطر و دارای طعم شیرین و تلخ است که برای مصارف غذایی و دارویی استفاده می شود. برگ‌های آن نازک و باریک هستند و شاخه‌های آن کوتاه و ضعیف هستند. اسپند در طب سنتی برای درمان بیماری های مختلفی مانند سرماخوردگی، سرفه، آسم، دردهای معده و روده، تب و غیره مورد استفاده قرار می گیرد.

قیمت اسپند در گنبد کاووس | تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



همچنين اسپند به عنوان يك ماده معطر و طعم دهنده در غذاهايي مانند كيك، كلوچه، شيريني و ساير دسرها به كار مي رود.

قيمت اسپند نيز مانند ساير محصولات كشاورزي و گياهان دارويي، به عواملي مانند كيفيت، محل توليد، نرخ تبديل ارز و ... بستگي دارد. به طور معمول قيمت اين محصول در بازار بين ۲۰۰۰۰ تا ۵۰۰۰۰ تومان متغير است.

قيمت اسپند در گنبد كاووس | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت اسپند در تهران-قيمت اسپند در مشهد-قيمت اسپند ديجي كالا خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع قيمت اسپند در گنبد كاووس را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
قيمت اسپند در گنبد كاووس | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع قيمت اسپند در گنبد كاووس در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت اسپند در تهران-قيمت اسپند در مشهد-قيمت اسپند ديجي كالا با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از قيمت اسپند در گنبد كاووس را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

قيمت اسپند در گنبد كاووس | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و قيمت اسپند در گنبد كاووس و قيمت اسپند در تهران-قيمت اسپند در مشهد-قيمت اسپند ديجي كالا كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

قيمت اسپند در گنبد كاووس | تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

فروش عمده اسپند (اسفند) سرت شده
اسپند در واقع گياه بومي آسيا است كه بايد به صورت سرت شده، استفاده شود. عمده اسپند موجود در بازار ايران در مشهد كشت و برداشت مي‌شود كه جوابگوي نياز بازار نيست و به همين دليل از كشور افغانستان هم اسپند به بازار ايران وارد مي‌شود. اسپند افغانستان به صورت با پوست و بدون پوست (سرت شده) به بازار عرضه مي‌شود كه اسپند با پوست پس از ورود به ايران و قبل از ورود به بازار بايد سرت و تميز شود.
به‌طور كلي اسپند موجود در بازار ايران از دو نوع مشهدي و افغاني است و به منظور مصارف مختلفي از جمله خوراكي، دارويي، دود كردن در انواع مراسم‌ها و ضد عفوني كردن محيط‌هايي چون باشگاه يوگا و … استفاده مي‌شود.
اگر به دنبال خريد اسپند هستيد، بهتر است كه اسپند سرت شده را از مراكز فعال در زمينه خشكبار و ادويه‌جات از جمله گياهينه تهيه كنيد. به هنگام تهيه اسپند، توصيه مي‌كنيم به نكات كيفي محصول توجه كرده تا اسپند سرت شده را با كيفيت و قيمت مناسب خريداري كنيد.
در اين مقاله قصد داريم تا اطلاعات مفيدي را در ارتباط با خريد اسپند سرت شده و قيمت اسپند در بازار در اختيارتان قرار دهيم؛ پس پيشنهاد مي‌كنيم مطالعه اين مطلب را از دست ندهيد.
اسپند سرت شده چيست؟
اسپند برداشت شده از مشهد و وارد شده از افغانستان بايد قبل از ورود به بازار سرت و تميز شوند. منظور از اسپند سرت شده، اين است كه اسپند در داخل دانه‌هاي كروي شكل رشد مي‌كند و حاوي چند عدد دانه اسپند است كه پس از برداشت آن را خشك مي‌كنند؛ پس از خشك شدن با ضربه آن را خرد كرده و سرت مي‌كنند تا دانه مشكي اسپند به صورت خالص به‌دست آيد. با توجه به خوراكي بودن اسپند و مصارف دارويي، حتما بايد از اسپند سرت شده استفاده كرد.
به نوعي از اسپند كه پوشش كروي شكل دارد، اسپند نخودي مي‌گويند كه خيلي شكننده است و با دست خرد مي‌شود و به اين صورت دانه‌هاي مشكي اسپند پيدا خواهد شد و اسپندي سرت شده به دست مي‌آيد.
قيمت اسپند در گنبد كاووس | تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت اسپند در تهران-قيمت اسپند در مشهد-قيمت اسپند ديجي كالا مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 404 بازدید دیروز 371 بازدید کل 586171

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .